Im HOOMY;)

2008-10-09 @ 21:55:41

Internt skämt;)
ha ha=)

Men allvarligt jag är hemma i Blekinge nu..
skulle överraska the family lite men de enda som var överlyckliga var Nikita och Olle ha ha;)
Pappa var den enda som var hemma..lr Lilleboo var säkert me de men han sover väl som vanligt för har inte sett röken av honom...mamss är på Ullared..inte de minsta avis..JOOOOOO!!!!
Fusk för jag vill juh med ditt juh..

Guu vad jag slarvar med språket idag..
Men får det efter en såå krävande tenta:P

Imorgon är det Eftertentafest tänkte jag=)
Och på lördag vill jag sååå gärna gå ut men det verkar inte finnas någon som kan..
Jessika ska på seriös parmiddag med Ola hos Linda och Danny och jaaa
där va det stopp på partyvänner nu för tiden ha ha;)

Lite bus-bilder med världens goast;)



och såå kissen..jag e juh ingen kattmänniska men Ollis har ändå stulit mitt hjärta;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback