Gul bil=))

2008-11-20 @ 13:13:07


Läget??



Jag vet inte vad som har hänt men idag är jag bara på ett sånt
fruktansvärt bra humör=)
Japp de e sant
blev det på vägen hem från skolan

Annars hade dagen alla odds emot sig
jag vaknade och ville
verkligen inte stiga upp
men eftersom vi hade den bra och roliga
läraren idag lyckades jag hitta motivation=)

  
Min gata och ett lyckligt ego;)


Sen var det tjafs mellan grupperna i skolan
och en del var riktigt arga
jag fick som vanligt min vilja igenom
så jag kan stanna hemma i Blekinge ända tills
tisdag eftermiddag=))

sen var mitt käk inge gott
men sällskapet var det så det gick ner

och halv tolv avslöjar vår underbara lärare att han ska på möte
så vi få sluta för dagen
weeeee
vad lite som kan göra en lycklig;)

såå trots att jag visste att det betydde att
jag kunde börja med disken
(sen två veckor tebax=P)
MYCKE tidigare
såå blev jag bara på såå bra humör på vägen hem

det kan ha berott på att det för en gångs skull
INTE regnade eller snöade
utan var bara klart och kyligt
och friskt
det kan ha berott på att Jennifer sa
 att mina rosa skor var såå fiina

men just nu skrattar jag nog allra mest åt
att jag mötte en gul bil på vägen hem och
det fick mig att tänka på midsommar på Öland
och Jessikas kommentar:
Men Jocke, kan killar bli kåta bara så där..typ på vad som helst typ om de ser en gul bil eller så??
hahaha..
det resulterade i ett jäkla letande efter gula bilar
och trots att vi hittade flera gula bilar
var det knappast de som Joakim var kåt på;)


Joakim vill ha:
 eller

bjuder på den haha;)


Kommentarer

Postat av: jennifer.. *

Jaa wiiie! nästa helg! dååå jäävlar :)

hoppas du inte blev arg på mig innan .. förlåt inte meningen att avslöja brun tshirt!!!!



L O V E

2008-11-20 @ 14:51:22
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Postat av: Jessika

hahahahah gula bilar hade ja nästan glömt... :P men ba nääästan.. hahha



Va bra att du vatt på bra humör i da vännen.... gillar dej bättre glad.. :P

2008-11-20 @ 16:40:32
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

de e sååå kul med gula bilar juh;)))

o näda Jennifer de gör inget alls;)gillar nog den rakade ännu mer nu hahaha;)lr ja ja ta båda om ja "måste" hahaha;)

2008-11-20 @ 18:13:11
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback