brudproblem

2008-11-28 @ 19:22:00


Jag och Jessika
om vi varit Dollz;)
Thhihi visst e d likt;)

ALLVARLIGT nu..
vi har en del och diskutera tjejer!!
Japp för det är mina tjej problem som gäller
sorry boyz;)

Har precis städat och duschat och här kommer problem nummer ett
VARFÖR VARFÖR varför måste mina älskade naglar
som jag sparat nu
(haha sparat o sparat de handla egentligen mer
om mitt handikapp och oförmåga att använda den handen)
gå sönder?!?
Vad ska jag göra för att
de små stackarna ska få överleva en jäkla byrålåda;P
Denm bara slog sönder den naglen
som Jessikas brevinkast
senast för nån månad sen gjorde ett tappert försök
att äta upp..
japp de finns bevis kvar av den "incidenten"
och nu har jag inte ens nån nagel kvar:(
stärkande?Någon??

problem nummer två kom i duschen
VARFÖR VARFÖR varför gör man "Tjej" rakhyvlar
om det nu innebär att jag likväl kunde kratsat lite me naglen??
de är värdelösa ju!!
tror tillverkarna att vi brudar är så jäkla handikappade
att vi inte ska kunna hantera en vanlig vass rakhyvel..
bli lika arg varje gång=P
jäkla rosa söta rakhyvlar=P

nummer tre kom efter duschen
när jag skulle smörja in mig
FRÅGA:
kan man ha celluiter på smalbenen
eller är mina bara riktigt missbildade??
tycker fan de ser gropiga ut nu när jag skulle smörja in dem=((
det skulle ju kunna vara
vinterpälsen som det små rosa jäkelskapen *läs ovan
inte tog bort det minsta men jag är tveksam=S

tjaa och längre än så har jag inte kommit här än
vilket är oroande för jag ska faktiskt träffa någon
om mindre än en timme
ännu ett brudproblem--
VAD ska jag ha på mig??
haha;)

LOVE YA

Kommentarer

Postat av: Jessika

aaahh va dollsen va lika oss... guuu va fiiina... :)



hehe hoppas de löste sej me alla problemen.. o att du få en treeevlig kväll.. :P vill höra allt!!! i mon.. :)

2008-11-28 @ 21:17:27
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback