Nödrim för att jag sakna sommaren;)

2008-11-20 @ 00:12:38
JESSIKA!!!!

Jag minns ett tällt som rasar
och en regnig midsommar på Öland
jag minns sovsäckar i bilen
och brasse stolar på Tylösand

Jag minns popcorn i bilen
och smutsigt hår
Det känns som att
Sweden Rock var igår

Jag minns indier i dammar
och okända rockband
telefonsvarare och öl
på Grisfest i Småland

Jag minns hur det kändes
att stå tryckt emot staketet
på Tivolirock i Kristianstad
hur vi dansade till Joddla med Siv
och att du var så glad

Jag minns tequila rose i bilen
i Slottsparken i Halmstad
jag minns ett spontant och lyckligt
nattligt nakenbad

jag minns Nautilus
och hårsprays lappar och
Helsingborgskalas
jag minns Picnic och Dansken
och små små plastglas

Jag minns stormen på stranden
och Alex i vågorna
jag minns när vi grillade
vid vattnet i lågorna

Jag minns fullpackade bilar
och ölflak
och omöjligheten att
skjutsa nån där bak

 Jag minns allsång till Björn
och 4 pers som sov på varann
en stulen mobil
som ingen fann

Jag minns skratt och lek
och alla leenden
Fan vad jag saknar sommaren med dig
jag älskar dig min allra bästa vän♥





Kommentarer

Postat av: Jessika

Guuuu va fiiint.. :) De va något av de allra vackraste ja nånsin läst... :)

2008-11-20 @ 02:09:32
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Anonym

hahaha eller hur;)

2008-11-20 @ 12:27:55

Postat av: Emma

de va ja;)

2008-11-20 @ 12:28:43
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback