handlat,tvättat,skvallrat

2008-11-27 @ 22:20:03


*inte ringt sjukgymnasten
*inte städat
*inte ätit nyttigt
*inte varit i skolan

hmmm

*tvättat
*flyttat bilen
*ringt riksbygge
*ätit avocadosallad
*handlat 3 julklappar
*pratat med majs i 2 timmart
*handlat på willys,maxi,rusta och öb

tjaa..göra listan överväger ju i vart fall;P

har varit och handlat hela kvällen juh
först Rusta och handlade faktiskt två julklappar
och massa onödiga saker
och en SÅÅÅÅ VIKTIG SAK!!!!
som jag letat efter den
sökt på nätet och allt
tyvärr var det bara en enda..finns tre ju..
DR SNUGGLES FILM!!!


trodde inte mina ögon
och jag insåg att det var min lyckodag när jag
i stället en bit bort hittade två filmer till som jag bara älskar
Trollkarlen från OZ har varit helt ofåtaglig ju
jag har letat som fan
och nu bara var den där
ahhhh..lycka!!



ÄLSKAR den
har alltid gjort juh..

och så blev det min älskade Johnny med;)

  
sen lite ÖB skräp
och mat på Willys och Maxi=)
och en julklapp till mamma=)
köpte otraditionellt julpapper
rosa för ovanlighetens skull haha;)
såå inga seriefigurer i år:)
tvätt har jag kånkat upponer
torktumlaren var så märklig så den är dessutom dygnsur
och har numera tapetserat lägenheten typ
hänger överallt=P
men ha ju inte tvättat typ sen jag flyttade upp
och de är ju fyra månader sen såå

och så ringde Majs innan
såå kul för det var jätte länge sen nu
vi pratade i två timmar
som man gjorde när man var liten haha



hon vill komma i helgen men det går ju inte
Julie jobbar natt
och jag ska ut med Klass Lina o Jfer
och imorgon ska jag ha tacos och skräckkväll=D
längtas*

Kommentarer

Postat av: Jessika

åååååhh trollkarlen från oz.. va ja me leeetat.. sen ja va liiiten.. försökt ladda ner men inte hittat den... guuu va avis ja blev nu.. haha :P måååste låna.... :)

2008-11-27 @ 22:55:05
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

både willys o rusta hade den här så kolla där=))ha me letat huuur jäkla länge som helst juh=Plyckan e total!!!

2008-11-28 @ 02:24:49
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback