MASSA SNÖ;P o paket;)

2008-11-26 @ 00:24:38
I Nässjö är det sååååååååååååå mycket snö=P
AGHHHHHHH!!!!!

fick ställa bilen två mil bort bara för det..
 fuck me=P
  
Riktigt dåliga bilder vet
och inga bra exempel
men det var ju så mörkt
och hade bara mobilen..

DRIVOR!!!

hämtade mitt paket
och tyckte nog allt att jag kände igen stilen på paketet
men vågade ju inte tro att just hon skulle skicka ett paket till mig

som jag har haft huvudbry över det där paketet hela helgen

det dimpade in en avi precis när jag skulle sticka till tåget och det stod att det var ett paket
kunde ju inte ta med det speciellt när jag inte visste va de var..
så bhar frågat alla om någon minns att jag nämnt att jag skulle beställa nått
vilket e i princip omöjligt eftersom jag ALDRIG beställer nått på nätet

men så när jag ändå skulle lämna bilen en mil iväg  så
passade jag på
ett mjukt litet paket..
med en speciell stil på..

och så kom jag hem och öppnade och ut trillar
♥två par rosa och svarta vantar
♥en liten fick spegel
♥en hjärt reflex



och ett brev med hemmagjort brevpapper
och gissa vem som grät när hon läste brevet
fy fan vad det känns bra att veta att det faktiskt finns folk
som man inte pratar med på 100 år och som man aldrig träffar längre
faktiskt tänker på en ibland
och framför allt
tänker på en när man som allra mest behöver det

TACK HJÄRTAT FÖR ATT DU TÄNKER PÅ MIG
och som du skrev jag tänker på dig med betydligt oftare än vad
jag hör av mig
och det säger kanske inte så mycket
men det är faktiskt sååå

LOVE YAA<3

Kommentarer

Postat av: Jessika

Äääntligen fick du veta va de va för paket.. sooom du undrat.. :P



Bra att du kom hem ordentligt snäckis... saaakna dej redan.. :)

2008-11-26 @ 00:45:57
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback