Söndag=P

2008-11-10 @ 01:08:16
hant knappt vakna innan paps ringde och påminde mig om att
de skulle ut och fira morfar nu..
det är ju FARS DAG
och i vår släkt tas det väldigt seriöst på=p

så slängde på mig ett par baggy, packade ihop mina saker och väckte Jess
 genom att kittla henne under fötterna ha ha=)

som sagt började vi hos mofar..
morbror Thomas första kommentar när jag kom innanför dörren var:
shit vad du ser bakfull ut!!e de ba som du se ut lr e du de??

 

och sen åkte vi till min lägenhet och plockade hem lite kläder och skor och vantar och så eftersom
det lär behövas uppe i snön i Nässjö=P =(
såå deppigt och tänka på det tom=((

sen stack jag och pappa upp till farfar och träffade den släkten=)



Sen åkte vi hem och käkade potatisgratäng=)
sååå gott!!!!

Imorgon åker gipset bort och sen ska jag åka hem till Nässjö..
just nu ska det bli skönt men
det kommer säkert att bli väldigt ensamt efter några dar
nu när jag är van vid det här liksom
att hela tiden ha folk runt omkring mig
och allra främdt är van vid att soova med hunden brevid och känna mig trygg..'
vi få väl se!!
men lite läskigt e de=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback