skräckkväll

2008-11-18 @ 01:17:28
Skräck kväll med Kristoffer=)
på lite bättre humör och
var tom lite små hungrig innan
och tryckte i mig popcorn=)

såg tre skräckisar
kan starkt rekommendera två av dem
till mina favvo
scarycats
Sofia och Jessi;)
och

de fick en och sitta som på nålar hela tiden;)


See no evil var mer slakt:P

Lite av varje allltså=))

imån bli de skola
och filmning
och det ska bli helt oki
känns som att det mesta löst sig till det bästa
och till min fördel
det är bra för just nu
behövde jag det mer än någonsin=))

LOVE YAA

Kommentarer

Postat av: Kristoffer

Ja jisses..tror aldrig jag har sett 3 skräckisar på samma kväll =) Det var rikigt rolig och trevligt..Tack tjejen!! Får göra det snart igen ;)

2008-11-18 @ 02:12:26

Postat av: Kristoffer

va alltså DU som va rolig och trevlig..lite mysig också..trots att du satt där i din ensamhet ;P

2008-11-18 @ 02:13:38

Postat av: Linda

Behöver du bli pigg lr? =)

2008-11-18 @ 07:59:50
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Postat av: Jessika

Måste ladda ner dom där två.. slaktfilmen hoppar ja.. haha

Skönt att saker o ting löser sej för dej där uppe.. de finns alltid ett ljus... :P

2008-11-18 @ 12:53:26
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Sofia

uuuuuh, dom där två såg ut o va nåt för oss 2 faktiskt. Ansiktet o mobilen, bådar inte gott! hahah

Ska ladda ner dom sen!! Kraaam på dajj Emmsan

2008-11-18 @ 16:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback