Skola faktiskt

2008-11-18 @ 15:53:37

Idag har jag tagit tag i mitt liv och gått till skolan
känns kanske lite larvigt men det kändes som en liten seger
 att gå ut utanför dörren sminkad och i riktiga kläder
för att gå de 20 minuterna det tar till skolan

Fick ju byta grupp i skolan
vilket jag är jätte nöjd med
för nu fick jag vara med Jennifer
min Lunchbuddy annars;)


Jennifer gör saker hon inte ska hihi;)

och nu kom jag hem och bara slängde mig i sängen
få ju inte svika Björne;)

Ja e tröttttt...gäsp

Kommentarer

Postat av: jennifer..*

naaaw! =)

u are ma lunch buddddyyy :)

men vilka hemska bilder! vi ses imån gumman :)

2008-11-19 @ 20:45:21
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback