inte ens lite deppig;)

2008-11-20 @ 18:25:51


Pust*

sleten nu..och ónt i huvudet..
har diskat-vilket gick mycket bättre än vad jag trodde
och snabbare=)
(tack till mina papperstallrikar)
och packat en väska
eller två egentligen
skulle ju bara ha en liten med mig ner
men sen kom jag på att jag ska stanna ända till tisdag
och jag kan ju inte springa runt i samma jeans
i typ 5 dar så det fick bli trolleyn till slut ändå
fanns väldigt få biljetter med:P
fick bli en vid 1
så e jag hemma till fyra;)
hoppas på att få träffa min ängel och sola då;))

nu är jag helt slur eftersom
jag dessutom inte sovit nån middag haha
men jag är fortfarande på sjukt bra humör
och jag deppar inte ens lite;)



haha känner lite så här ibland;)

Kommentarer

Postat av: Sofia

Haha kul bild! =)

2008-11-20 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback