första dan

2008-11-11 @ 17:07:19
Haj

första skoldagen på fyra veckor..
trevligt o träffa klassisarna men fan
vad lång dagen har varit=P
känns som att den aldrig skulle ta slut
och det är extra tråkigt nu
när jag inte kan göra nått med armen=(
i vanliga fall kan jag fördriva några timmar med att
rita saker i blocket och skriva mitt namn i
glitterpennor men nu kan jag nada=(
se ut som nått som en sex åring skulle kunna göra bättre=P



skulle  ha gått och handlat men såg ut som en dränkt katt när jag kom
innanför dörren och kände mig inte såå
sugen på att gå ut igen liksom=P

har en såå rolig rapport och skriva tills på torsdan som är
helt ogjord..suck..
få nog vila lite om jag ska orka..
men ikväll ska jag inte deppa i
vart fall..
ingen ide helt enkelt=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback