FÖRMODLIGEN full rörlighet!!!

2008-11-10 @ 12:24:42
nu e de av..
gipset!!
och jag har sällan känt mig naknare;)

och den är liten, röd och ynklig
och helt jäkla sneställd(men de bli tydligen någolunda normalt de me)
och när klisterskummet som har skyddat knölen under gipset skulle dras bort
drog det även bort halva armens hud=(
Auotchhh!!!!

den är lindad och ska vara så ettt tag plus att den inte få
bära nått tungt eller nått på
ytterligare fyra veckor!!

men det värsta är väl hennes uttalande om den..
-ja ja TROR ju att du kommer att få tebax någorlunda full  rörlighet!!
det skrämde mig för för mig har det aldrig ens funnits en tanke på att den inte skulle bli totalt återställd
 i framtiden!!
-Men jag är högerhänt vrålade jag till mitt försvar..

Hur många människor bryter inte handen då..
och de blir normala igen..

Fast jag har ju aldrig varit normal iofs=P


Kommentarer

Postat av: Jessika

Hääärligt att de dumma gipset ÄÄÄNTLIGEN e borta!! :)

2008-11-10 @ 13:50:37
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Linda

Måste va en befrielse.. =)

2008-11-10 @ 20:57:19
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback