Igår...

2008-11-22 @ 19:28:08
HIIII!!!
Såå här såg det ut när jag gick till skolan igår:
VINTER JU=P


Sen tåget vet ni ju redan om..;)
men när jag kom fram mötte jag upp
Linda,Sam och Jessi för lite solning;)
Och Sam var rena solstrålen själv;):



såå mysig:))

och sen på kvällen ringde fr Andersson och undrade
om jag ville med på lite vinpimpling och Jekyll
och det var väl klart=)
så jag och Jessi drog till Lillebror Linus:


På väg till Linus;)


Väl framme mottes vi av en Ponny
hon skulle skrämma oss men vi var för snabba in;)
Söta Sofia=))


Sofia skrattar tills hon gråter och
sen börjar alla leta efter ponnyn;)

Vi larvar oss;))


MINGEL



ZOFFF!!!

Så var det dags att be ge sig;)
   


På språng;)


JEKYLL



Sen sov jag över hos Jess som vanligt=)
stackars Ola fick aldrig sova för vi pratade på som tusan;)

 

och ikväll bli de party igen;)

love yaa...

Kommentarer

Postat av: Sofia

Herreguuud vilka hemska närbilder på mej! Fyllekajan numero uno! =)

"jag tappade visst min ponny.." =D

Saknat dej med, var kul o ses! Krama

2008-11-23 @ 10:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback