wtf??

2008-12-30 @ 14:19:12
jag fattar NADA
så om nån vet får de gärna förklara
varför mitt studielån för den här månaden aldrig kommer???
jag vet att jag bara kommer att få ungefär hälften
men var fan är den hälften då??
jag är pankare än nånsin i mitt liv
och tackar Gud att jag har en sån pappa som jag har
som vill och kan hjälpa mig
för mina räkningar denna månaden ligger på mer än
vad jag i normalt sätt får i lön
fan va ja hatar och plugga
fattig som en jävla kyrkråtta plågar man sig igen
helvetet på jorden för att kanske inte ens få ett jobb
i dessa jäkla tider
ahhhhhh

bitter näää vadå;P


Kommentarer

Postat av: Linn

Din andra hälft kommer efter du lämnat in din studieförsäkran... Så är det iallafall för mig. Livet som fattig student är hårt!

2008-12-30 @ 16:52:14

Postat av: Emma

så inga pengar i dec då???=((usch me:P tack för att du svarade=)

2008-12-30 @ 19:09:06
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback