party like rockstar

2008-12-02 @ 17:11:44
sov tre jävla timmar inatt=(


då ser man minst så här lessen ut=P

är helt slut
men somnar jag nu kommer det bli lika illa inatt igen juh=(

är dock såå LYCKLIG
att det var sömnbrist
och inte deprission
som fick mig att vilja ligga kvar idag
och DET är
EN SEGER=D

kan vara den enormt bra helgen jag haft
bland de bästa nånsin
faktiskt

vet inte men slänger ut lite bilder från lördagen i vart fall=))


my lovely classmates;)

vi var hos LINA
  
jag tog bilen dit och skulle sova där

massa snapsar blev det
cocosolja typ blää
och baileys mums;)

  
det var jag,lina,jennifer och tess
och linas kille erik och hans bror thomas
men killarna stack tidigare
så vi tjejer fick lite egentid över
för DANS;)




Blondes have more fun;)

sen tog vi en taxi till staun
bara en cigarettsväng om Statoil
vi stack till Harrys där diverse problem uppstod utanför
men ingenting som inte löste sig
weee..


  

 
Lina  e allvarlig och vacker
och jag leker guldfisk av nån anledning haha

väl inne blev vissa host*lina lite väl berusade
och åkte hem medans jag och jennifer levde loppan;)
haha det var en bra kväll på många sätt
har dock dåligt inflytande;)
PARTY PARTY
  
(och vi känner ju då bartendern haha och gör inte en "Jessika";)hahaha)
PARTY LIKE A ROCKSTAR!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Jessika

hahahaha att göra en "jessika" e ju skitbra... :P hmm... hahahahha



Va bra att du hade kul vännen!!

2008-12-02 @ 17:58:58
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Lina

Haha, vilka bilder :D Måste göras om!!! men då lovar jag att vara med hela kvällen!

2008-12-03 @ 11:29:07

Postat av: jennifer.. *

hahah fifan va vi är heeeeeta!! =)



mååste snart igen!!! :)

2008-12-03 @ 15:45:17
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Postat av: Julia

snygga party bilder ;D

Älskar tapeten i bakrunden! Snygg

2008-12-03 @ 15:50:21
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback