sentimental..

2008-12-22 @ 00:49:46
nu har jag självplågat mig lite
och gjort nått jag inte skulle
men du vet
ju
vare sig jag säger det
eller inte

att jag älskar dig så att det värker
och att även om varje dag gör mig starkare
trots att jag börjar hitta andra saker
att ty mig till och bry mig om
 trots att jag inte gör det varje minut
varje timme
varje dag
så tänker jag på dig
och du finns i mitt hjärta
och julen har alltid varit vår
på gott och ont

du har gått vidare
det gör jag med
på olika sätt

mycket kan jag radera
ditt nummer,bilder,mess
mycket kan jag glömma
bråk,viskningar,tankar
mycket kan försvinna
din röst,löften,framtid

och ändå är det alltid
minnen som inte kan raderas
överraskningar,första natten,vårt hem
känslor som inte kan glömmas
kärlek,hat,förvirring
och saker som aldrig försvinner
hur din nakna hud känns mot min
hur din första kyss smakade
att vakna upp brevid dig och veta

jag tar mina minnen
jag tar mina känslor
bevarar dem





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback