Rockband o min Johan=)

2008-12-28 @ 15:38:46
Igår jobbade jag först
typ hela dagen
shiit vad folk det var
lämnade inte kassan en gång typ
men det är ju där jag trivs allra bäst:D



sen på kvällen hämtade Johan mig
och vi åkte hem och skvallrade lite hos honom
innan vi drog till Jens fest och Sanna  och Filip
och spelade Rock band
hur kul som helst juh



Hela bandet


Johan var hemskt duktig på och sjunga o Sanna va en pärla på trummor
det är mer än vad man kunde säga om mig thhihi




skulle egentligen till Karlskrona
men vi hade så roligt att det blev inte såå
vi stannade tills halv två
och sen gick vi ner till Jekyll och tog en Tequila
och dansade en kvart innan det stängde
sen hämtade vi pizza och stack hem till Jens igen
liite Jeff humor och sen skjutsade Johan hem mig





en riktigt trevlig kväll
hade jag inte riktigt förväntat mig
positivt överraskad:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback