Toppen dag=D

2008-12-04 @ 23:13:22
HEJ
haft en TOPPEN dag i Jönköping med min Julie;)
vaknade jätte tidigt och gjorde i ordning mig..
bylsade på mig massor;P

 

det behövdes verkligen för igår
och inatt har det kommit sjukt mycket snö:P
min bil var helt ingrävd..
var typ 15 centemeter snö på hela bilen
och rutorna var helt isiga:(
  
så här ser min trädgård ut just nu..

tog mig in till Jköping i vart fall
käkade frukost hemma hos Julie
och sen gick vi till frisören
YIPPI!!
och hon hade tid direkt
ännu mer yippi!!
jag tyckte inte hon behövde klippa så mycket
som vanligt haha
men det gjorde Julie och frisören
hon frågade tom om det var väldigt länge sen jag klippte mig
pinsamt och behöva säga:
-Typ ett år eller såå...
hon tog MASSA
så inga lockar här inte=((
och klippte upp det liite
men bara liite för jag var hård haha;)
och sen plattade hon det
såå ovanligt juh!!

 
INNAN OCH EFTER

sen åkte vi ut till IKEA och A6
handlade ett bord på IKEA
och käkade McDonalds på A6
såå gott;)
sen Mediamarkt för att jag
prångt skulle ha Sweeney Todd filmen
men så var den så jäkla dyr
så det slutade med att Julie
kom ut med Pinks nya skiva-Fun house
istället=)

Sen hem och färga mitt hår..
japp hade en riktig hårdag idag;)

  
blev extremt blond..hmm ..de e såå svårt det där;P

sen har vi myst med glögg och massa godis
och titta på Sex and the city
och den nya skitdåliga
Julkalendern
en såååån besvikelse=P
 
förstår inte vad Julie menar med att det Alltid
blir såå stökigt när jag kommer;)

måste ju visa världens finaste mage med juh;)
vi väntar på Lillan för fullt;))
   

Kommentarer

Postat av: Linda

Va fin du blev i håret! =)

2008-12-05 @ 13:49:58
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Postat av: Sofia

Åh, jag visste inte att Julie ska ha beis! vad kyl, hälsa o gratta!



Vad fin du blev i det nyklippta håret!!

2008-12-05 @ 15:55:42

Postat av: Jessika

Såå fin i nya håret.. :)(busvisslar för fullt här hemma.. ) hahaha



Aaa titta såå väl trodde inte ja man såg magen jue... va fiiint... :)

2008-12-06 @ 02:37:57
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Jessika

ser minsann att du ha en woody tröja på dej... hahahah ;)

2008-12-06 @ 02:38:53
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback