tonight..

2008-12-04 @ 01:55:07
hmm..
ha ägnat kvällen åt att skvallra och reda ut mitt hår
Julie ska ju färga det imån och då måste ju det gå att borsta ut
hon kom dock på att det bästa vore om jag klippte det innan
och hon har en bra dropin frissa nära sig
så imån bli det klippning av tussar thhihi;)

 
de e tusan va man e het när man e sjuk, haha

skulle julpysslat lite men hann inte långt haha
msn drog och jag var hungrig
och fick dessutom ett konstigt sug av choklad
så det blev chokladpudding
både i munnen och i håret
urk..så nu luktar håret
chokladpudding=((

så imorgon bli det först doktorn
och sen apoteket
och sen Jköping och klippning och färgning
längtar för det har varit drygt ikväll;P

börjat planera Lucia firandet nu med
det kommer att bli kalas kul juh=)
hoppas bara att Pärlan kan komma
hon behöver trots allt komma iväg lite
från den där jäkla orgiehålan=P
hoppas hoppas hoppas=))

och på fredag bli det till och röra på sig..
gillar inte och behöva undanhålla sanningen för
La Familia
men de behöver faktiskt inte veta allt..



snöat har det tydligen gjort här med..
och säkert står min bil fel parkerad
säkert får jag skäll imån..
men det är väl bara att låtsas som ingenting anta jag..
världen går väl inte under för att de missar och skotta just där:P

lördag är det hem till Ronneby som gäller..
Julbord med Lindex
och tequila som gäller'
ME LIKE=))

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback