snyft o panik o hjälp!!!

2008-12-11 @ 16:47:24
AHHHH!!!!!!!!!
skulle lyckligt skriva om VILKEN bra dag jag haft i skolan
men fan heller
lyckan få aldrig hålla i sig=(((

är helt jäkla skakis här
handen slutar inte skaka
och hjärtat håller på och slå sönder bröstkorgen på mig
och i huvudet är det bara kaos
och jag vill bara gråta

jag körde NÄSTAN på en liten flicka på parkeringen på Willys
NÄSTAN
det räcker..
om inte hennes mamma ryckt in henne såå..
och fy fan vad hon blängde på mig
helt svart i ögonen
och jag blev såå chockad

när jag lämnat bilen på parkeringen
och börjat gå hemåt
började jag fundera på vad jag gjort för fel?
hade den där mamma anledning att ge mig svarta ögon?
kunde jag gjort nått annorlunda?
borde jag stannat kvar?

efter en långs stund spekulerande
kom jag på att jaa
det var klart mamma gav mig svarta ögon
för en sekund såg hon sin dotter vara utsatt för fara
och hon blev naturligtvis fruktansvärt rädd
och nää jag kunde inte gjort nått annorlunda

*jag körde inte fort, det gör man inte med 5 cm snö på marken
på en trång parkering med massa aktivitet
och med dessutom en bil framför mig som körde lika sakta
*jag tittade åt alla håll, ungen dök bara upp
*och jag reagerade med att bromsa, min hastighet var så låg att förmodligen
hade jag bara nuddat henne och hon hade på sin höjd trillat kull

borde jag stannat?
ABSOLUT
om inte för mammans skull eller den oskadda flickans skull
såå för MIN skull
för nu tänker jag inte på annat
tänk om tänk ifall och tänk vad som kunde..
och jag kan inte andas

jag vill bara säga förlåt att jag satt i bilen
och förlåt att det var snö på marken
och förlåt att hon sprang rätt ut

men alla de där sakerna kan jag ju egentligen inte göra något åt=((

FY FAN ALLSÅ=((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback