snubbel trubbel

2008-12-12 @ 17:49:52
heeeelt slut=((
såå jobbigt och gå all den här snön..
har gått en jäkla massa idag
och snubblar till på varannat steg
är såå rädd att jag ska trilla
för minsta snubbel--
så åker höger handen ut för att ta emot
och så rooligt ska vi INTE ha det igen=(
är verkligen skiträdd
för den kommer ju minst o brytas igen
om jag klara mig från kross skadorna vill säga:S
Monica som jag gick med var med orolig
-klart du ska va..sa jag-
det är ju du som får ringa ambulans
 när jag brytit både arm och slått i huvudet;P
usch!!!!



=



och noooo thanks=P

snart kommer Julle och då ska vi ÄTA!!!
är såå hungrig så jag längtar extra mycket efter henne hihi;)
sen bli det filmkväll juh..snacks kanske..haha är verkligen hungrig här;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback