sistan

2008-12-22 @ 23:58:23
läggdags
duschat tryckt i mig tabletter
och känner att jag måste orka imorgon
jul frukosten på Lindex är obligastorisk
jag vill inta vara utan den
5 året i rad nu
och jag sakna de som fan=((

har ingen present uppenbarligen
har ju inte varit utanför dörren=(
men få se om de är öppet på Statoil
godis gå ju alltid hem;P


Milla ska hämta mig
Milla o mosters lilla Tilde
mitt lilla hjärta;)


sen bli det julklappsjakt
med Julle och Vevve i Kna
paniiik är det nu
och det kvittar om jag så ska släpa mig in
för julafton väntar ju uppenbarligen inte
på att jag ska bli frisk sååå..

mamma och Tilde
kvar
och jag själv
det är ju viktigast juh;)
mamma vill att jag handlar lite till mig själv haha;)
underbart ju=D
ska prova en skitcool kappa
jag och jessi såg sist vi var där
på H&M
såå läcker
och mamma blev såå till sig över att jag ville ha
något kvinnligt som en kappa
hon bara hatar mina baggyjeans pojkmössor
och gympadojjor haha
tycker jag är som en pojk;P
såå klartt att Emma ska ha en kappa
vrålade hon till pappa
hahaha

well well
ska sova nu

love ya<3

Kommentarer

Postat av: Susse

Fortfarande biljetter kvar till Sparkling Night! Vi kör showen 26,27,28,29 och 31 December!!

Klockan 19.00 samtliga kvällar.....

Kram

2008-12-23 @ 16:15:11
URL: http://sussse.blogg.se/

Postat av: dean

Please never change! Your wonderful :)

2008-12-23 @ 22:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback