SINGEL!

2008-12-10 @ 00:02:53
Hur kommer det sig att du som är
såå söt inte har någon kille
utan är singel?

cirkus varannan dag får jag den frågan
av killar av tjejer och på senare dar
även min egen pappa hihi;)

jag HATAR den frågan
tycker att den är extremt dum
varför skulle jag ha större odds
att hitta någon att älska
bara för att jag påstås vara söt
och vad gör det när det är MINA känslor det är fel på
och inte andras

MEN
jag tänkte vara liite schyst och
för en gång skull för alla
visa er hur
en såå söt tjej som jag kan vara singel:;

jag är en BITCH
yes så var det sagt så slipper ni
mitt sätt att flörta på är
inte bara gåpåigt och brutalt
utan i vissa fall tom riktigt elakt
det må funka på en del
men definitivt inte på de killar
som man borde bli ihop med

jag är livrädd för närhet
kom nära mig och jag dödar dig
typ

inte bara mitt liv är en jäkla mess
utan  också mitt hem
vad du kommer att bevittna nu
är INTE
en lgh efter ett krig,
har inte varit utsatt för inbrott
och var hyfsat städad i fredags

vem vill inte sova i den här mysiga sängen liksom..
och väskorna från hem besöket i helgen
och Ullaredspåsarna tar upp halva gången uti i hallen

köket är precis ett sånt kök man vill laga mat i
och det är ju såå svårt att stänga lådorna typ

soffan och bordet är utsatta för såväl
julpyssel som matlagning
och hallen--hinderbana=P

min matlagning ska vi inte tala om
egentligen
kvällens kulinariska rätt var;

jaa..varför inte ta burk köttfärsås(som jag inte ens gillar)
och kombinera med ett lyxigt glas vin
(ta ett renare glas än mig dock..yuakii)
så får du det här wila;

blääää

och så har vi till sist det där med söt
hmm..
för hur söt är jag egentligen på en skala liksom;P


såå heta sovbilder NOT

och när jag väl kommit upp ur sängen

såå het i myskläder
den sista är just nu mhmmm


för att inte tala om när jag visar mig bland folk

tungan utanför KONSTANT
såå sexit juh;P

tjjaa..om ni inte tro mig har jag¨
dussin av fler förslag
VÄRRE förslag;P

tjaa..vad tro ni
är jag loveable;)
hahaha

nu kommer ni aldrig se på mig med samma ögon igen;P

Kommentarer

Postat av: Jessika

hahaha du e ju såå söt.. står fortfarande fast vid de... ;)

bilderna visar ju verkligen din söta sida.. den emma vi gillar... hahah

vill du ha hjälp ha ja nog ännu värre bilder på dej.. heheh :P



Meeen vännen... STÄÄÄDA lägenheten!!!! :P

2008-12-10 @ 12:55:49
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

jag har gjort det idag=)tom gardroben..bli så fiint såå..

2008-12-10 @ 16:20:53
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Postat av: Kristoffer

Ja du..va längesedan ja skratta så mycke :) Du är go du! Dock säker på att det finns någon för dig och som står ut med det där, blir ju dock inte lättare när folk påminner dig om att du är singel hela tiden :P Kram

2008-12-10 @ 17:29:08

Postat av: Emma

haha de gör inget tycker ba de e en dum fråga;)sa ju att du skulle skratta juh;P

2008-12-10 @ 18:46:36
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Postat av: Linda

Hahaha mm du kan inte ha de lätt du.. =) Supersöt! =)

Vilket kaos Emma! Haha! Ja hade inte stått ut en dag me dig som sambo hahaha! Danny e typ likadan.. tänk o sätta ihop er två en vecka.. satan! =)

2008-12-10 @ 19:32:21
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback