måndagsmorgon

2008-12-15 @ 12:44:42



uppe halva natten som vanligt
så sov naturligtvis länge som vanligt
men inte sååå länge för jag vaknade för mer än en timme sen;P

sååå skönt att vara ledig idag
älskar de lediga måndagarna
även om jag aldrig brukar vara bara hemma då
och det lär väl krypa i kroppen om en timme
så drar kanske in till Julie sen efter fyra när hon slutat jobba=)



idag hoppas jag annars på
att det allt slask på gatorna försvinner
för det är inge kul och gå till skolan imorgon annars
vilket det naturligtvis inte är ändå
men det är ju sista veckan och jag är beredd att bita ihop
och så hoppas jag på att någon kommer in och städar
min lägenhet för det är såå stökigt igen juh
och det är såå tråkigt och fixa det;P



tänker nog äta upp resterna av tacosarna
till frukost..
och jag som ALDRIG äter rester..
men här finns noll mat hemma och jag tänker inte handla massa
nu när jag snart ska ner till Blekinge heller:P

ska minnsann titta klart på Trollkarlen från Oz med
nu när jag är själv=))

ciao såå länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback