jag döööör!!

2008-12-19 @ 13:49:55
om igår var hemskt
var det bara en förvisning av
vad som komma skulle=((



det gör ont i princip överallt
magen är värre än nånsin
näsan slutar inte rinna
ögonen slutar inte rinna
magen är i kaotiskt tillstånd
halsen är så tjock
att jag är glad att
salivet ens kommer igenom hålet
och den enda smak jag känner
är smaken av blod=(

såå nää jag är INTE van
att vara förkyld!!



fick åtminstonde tillfälle inatt
att läsa klart min älskade bok om Edward
tvåan plöjdes igenom
fram till klockan fem..
gick inte och sova..
la ner den två gånger men
lönlöst
såå nu vänta jag med spänning
på att få det där på film
och att få läsa tredje delen=)
ÄLSKAR Edward..ahhhh..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback