jag bryr mig inte

2008-12-23 @ 03:14:35
natt..
skulle ju sova
men ligger mest och lyssna på spökena
hmm..


och tänker
och kom på en sak
att jag börjar nog bli vuxen
eller bara nonchalant haha
men jag bryr mig inte längre

igår när jag kom hem gnällde min
alltid lika snälla mor på att
det inte är konstigt att jag har ett sånt rykte
som jag har
och att folk pratar om mig
när jag är som jag är
och jag svarade bara kort
vettdu jag skiter fullständigt i vad folk tycker
tänker och säger

såå många gånger har jag inte sagt det
men igår och just precis NU
menar jag det verkligen
JAG BRYR MIG INTE

på riktigt alltså
säg vad ni vill
gör vad ni vill
hata mig
men jag kommer låta det rinna av
skaka av mig det som vatten
kalla mig vad ni vill
klaga på mina kläder
min frispråkighet
och mina bilder;)
jag bryr mig inte=))

jag har stunder när jag inte gillar mitt liv
men jag har väldigt väldigt sällan stunder
när jag inte gillar MIG

hur provocerande det än är
hur illa folk än tycker att det är
hur egocentrisk
och självupptagen folk anser
såå tycker jag om mig

jag gillar mitt hår(mer innan men de växer ju ut)
jag gillar mina ben mina ögon min rumpa mina bröst
jag gillar mina kläder min stil min frispråkighet
mitt sätt att vara modig lika mycket som att vara aktsam(mer sällan dock;P)

om jag är en BITCH
för att jag gör vad jag vill
för att jag säger vad jag tycker
och för att jag tycker om mig själv
vill jag gärna fortsätta vara det=)

jag bryr mig inte
som jag önskat att jag menade det i 8:an
när jag upprepade det likt ett mantra
likaså i gymnasiet
om jag hade kunna sagt det som jag säger det nu

sen om det gör mig vuxen
eller rent av barnslig
mogen eller omogen
det lämnar jag åt er att avgöra
ni avgör ju allt annat såå bra

och jag bryr mig faktiskt inte;)

thhihi Love ya<3

Kommentarer

Postat av: Jessika

Helt rätt inställning.. :) GO GIRL!! :P LOVE YOU för att du e just den du e....

2008-12-23 @ 12:59:54
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: dean

great entry and please never change who you are. Your wonderful!

2008-12-23 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback