hutter*

2008-12-26 @ 17:35:12
fryser som en gnu
och är redan helt paniikslagen
och fylld av ångest
bara av tanken att de bara är
en och en halv vecka kvar
tills jag ska tillbaks till helvetet=(((



igår var trevligt
massa pojkar och så jag;))
haha
men saknade Hjärtat såklart
även om jag annars var hemskt nöjd;)



tog inga bilder
såå tyvärr får ni inte se;P

imorgon blir det jobb
Ilona ringde och frågade om jag kunde
Cina ville vara ledig
så jag ställer upp
behöver pengarna
även om jag inte gillar att jobba på mellandagsrean..
älskar ju mitt jobb annars=D
så imorgon är det krig!!!!


Kommentarer

Postat av: Jessika

en o en halv vecka e för snart!!! :( sååå få du inte skriva..... ha ju knappt hunnit träffa dej i all julstressen ju.... SAAAAAKNAR..........

2008-12-28 @ 00:13:14
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback