gäsp*

2008-12-02 @ 18:42:56

är verklin dödstrött
blev av nån märklig anledning sugen på rotmos..
så jag har tryckt i mig det
gillar inte ens rotmos
märkligt

kommer förmodligen att somna inom en snar framtid
så det blir nog inga nattliga bloggar ikväll
och inga mess till min upprörda pappa heller
han trodde nått hänt inatt
när jag messade honom vid halv fyra
fick lova och inte gör om det
han är för söt;)

skola och julle imån
ska färga min utväxt
så jag blir snygg till julfesten
och till fredag såklart;)
thhihi..


fortfarande såå sjukt kär
my vamp;)

Kommentarer

Postat av: Jessika

Hoppas du somnade gott i kväll vännen... ;)

Ja kan minsann iinte sova... suck... o jätteförkyld me o ba snorar heeela tiden... :P

Koooom hem till mej... ja behöver dej!!!

2008-12-03 @ 01:54:51
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

åhh darlin..jag kommer ju hem på lördag=D såå få du möta upp oss innan natti och så ha vi ju både söndag o måndag på oss:)det blir kanon=)sakna dig MASSOR ju;)

2008-12-03 @ 08:23:05
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback