ditt hjärta

2008-12-03 @ 19:36:27

En av världens finaste dikterna
till en av världens finaste flickor
tänker på dig, Jess

Jag bär ditt hjärta med mig
Jag bär det i mitt hjärta
Jag är aldrig utan det
Överallt jag går, går du, min kära
Och det enda som jag har gjort själv
är det du gör, min älskling
Jag är inte rädd för tillit
Du är min tillit, min älskling
Jag vill inte ha någon värld, vacker
För du är min värld, min sanna
Här är den djupaste hemligheten
ingen känner till
Här är rötternas rot
Knopparnas knopp
Himlens himmel
Det som vi kallar livet
Som växer sig högre än någon kan hoppas
Något vårt sinne kan gömma
Det är ett under som håller stjärnornas isär
Jag bär ditt hjärta
Jag bär det i mitt hjärta


Kommentarer

Postat av: Jessika

Naaawww va underbart vackert snäckan... bli alldeles rörd här hemma.. ;) o saaaakna dej ännu mer än va ja redan gör.........

2008-12-03 @ 21:07:09
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

visst e den fiin..tänkte på dig ist ja hörde den..den e ju från en syster till en syster då..

2008-12-03 @ 22:40:37
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback