Dag8 i Ronneby

2008-08-23 @ 13:01:06

TJA!!

igår kom mams o paps upp och hälsade på och vi bestämde spontant att jag skull följa med hem och gå på kräftskiva ocj ta tåget hem på måndag istället=)
såå bra och skönt att slippa sitta hela helgen själv och inte göra nått=D
synd att Jessi hade planer bara för jag var såååå sugen på och gå ut och dansa i natt men det få gå ändå;)
skönt att vara hemma på hemmaplan lite även om det känns som att den förgående veckan bara har varit en semester som man inte riktigt blev som man tänkt sig men som man kan se tillbaks på och lära sig av..

nästa helg blir det dock lite inflyttningsfest och då kommer Pärlan upp te mig i metropolen=)
längtas*

nä nu ska jag åka och handla lite me mamizz..

pussa:X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback