Dag7 o arg på allt!!!

2008-08-21 @ 21:07:07

HATAR ALLT idag..

haft mitt veckliga utbrott här i min ensamhet och ville bara åka hem..
efter en timmes terapiprat med pappa e ja inte helt övertalad men halvt att stanna och försöka överleva även om det verkar lite svårt just nu..
gillar inte skolan..är överhuvudtaget inte intresserad av det vi läser och
går uppenbarligen inte ihop med min klasskamrater till hundra procent..

julie skulle kommit ida..men de gjorde hon inte..
hade behövt henne..

imån kommer min mor och far tackolov..Annars hade jag nog dött..

saknar lindex och jessika och alla andra..
och tryggheten..
och honom....honom som jag drömde mardrömmar om inatt..
varför kan inte allt bara vara lyckligt..

nä nu få ja nog sluta för annars få jag ett utbrott nummer två och det få räcka med att jag kommer att få ett imån när familjen ska åka hem...

dålig dag idag=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback