Dag5 och första riktiga skoldagen

2008-08-19 @ 21:45:42

Trött!!!
det här med skolan tar verkligen på krafterna:(igår somnade jag inte förrens efter tre nån gång o sen vaknade jag en gång i timmen typ och räknade timmarna=(upp vid 7..något jag verkligen inte e van vid efter mina flyt tider  på Lindex..
men men det var bara och dra sig dit med en jätte jobbigt tung data hängandes på mina redan muskelinflammationsdrabbade axlar=P
skolan var väl oki men jag är fortfarande jötte skrämd för jag är jätte osäker på om jag klara av att hålla på med datorer såå mycke..det ör ju verkligen inte min starka sida:P
och så var det där med grupp arbeten..HATAR grupparbeten..och nu fick vi inte välja vilka vi skulle jobba med heller..hamnade i en grupp med 2 tjejer och en kille till..det började knappa´st bra..killen tog i hand och hälsade och såg då min ring som jag fått av mormor och morfar och som bara råkar passa på ett enda finger--det som alla tydligen hänger upp sig på att det är förlovningsfingret--
jaså du e förlovad
nä det e jag inte svarade jag
a men du har ju en förlovningsring
nä de e min konfirmationsring och den har suttit där i typ 8 år lr nått
men så kan man juh inte göra..jag trodde inte man fick ha en ring på det fingert
vaddå får?
ja ja trodde inte man fick de
ehh skulle de va nån jäkla lag eller
mm typ
jag har väl va fasiken jag vill på mitt finger!!!


kommer förmodligen att bli tokig på alla dessa jönköpings bibelskole människor..
säkert jättetrevliga men hallå...vaddå får ha en ring på fingert..
sååååå upprörd:P

annars träffade jag en hemskt trevlig tjej vid namn Ida..från eksjö..
jättego tjej:)

super rädd att jag inte ska klara det här..
suck...


Kommentarer

Postat av: Jessika

För de första få du absolut ha va du vill på vilket finger du vill, såå de sååå... ;)

Sen såå e ja säker på att du fixar de i skolan, trots detta me datorer som vi ju vet inte e din starka sida.. haha Se upp för o smitta klasskompisarna me "blåtand" ba så ska de nog gå bra... ;)



Saknar...........................

2008-08-20 @ 00:40:30

Postat av: Sofia

Fina trosor! =p Mina hökögon ser ALLT!!Hahahah

2008-08-20 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback