Dag3

2008-08-18 @ 00:38:19

Tja!!
Idag har varit en helt oki dag trots att jag fick ge upp både solande och Ica letande:P
det regnade givetvis något enormt bara för att jag skulle ge mig ut så det fick bli till att stanna inne och lata sig och göra lite nytta...
började med det jag e bäst på--lata mig såklart;)satt och pratade me folk på msn:)
sandriss va me inne;)kuligt!!

sen började jag dona med köksprylarna..fick igång radion men bara Bandit vilket juh va helt ok fast jag var mer sugen på Lugna favoriter egentligen...
blev klar med lghn i vart fall nu så de är juh bra:)
är lite mörkt och färglöst här än så länge dock.inga mattor lr gardiner..men det löser sig sen=)

sen nu ikväll kom Daniel min nya nässjökompis hit så hämtade vi pizza och kollade på film..var skönt med lite sällskap och lite teknisk hjälp även om de nog var en slump;)

imån börjar allvaret..ingen mer semester nu..

saknas hjärtat och er andra;(
Linda Emmy och crazySofia;)
senaste fikan;)


Kommentarer

Postat av: Jessika

De e ju jättebra att du ha hittat en vän där uppe... hehe mcgunde e bra... hahahha =)

Vi hörs väl i mon när vi vaknat o såå.. men om inte såå få du ha en toppen da.. o missa gärna uppropet.. ;) såå du kommer hem till mej igen... Annars få du ringa så fort du kan o berätta hur de va... Jätte nyfiken såklart.. =)



Saknar dej som fan hjärtat!!!



O förresten, satan va snygg du e Sofia.... haha ;)

2008-08-18 @ 00:49:28

Postat av: Sofia

Men guuud vad vacker jag e!! =D Emmy ser lycklig ut o Linda mest besvärad!

Kram på dajj

2008-08-19 @ 22:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback