Dag11 och Allergin sprider sig

2008-08-26 @ 19:34:31

Jag börjar starkt misstänka att allergin håller på att sprida sig..
nu är inte mina ögon längre röda och svullna men däremot har ett nytt problem uppstått..

Jag kom hem idag trött och utsliten efter en skoldag plus en vandring på 30 minuter i ösregn och klimakterivärme anfall och ville bara slänga mig i soffan käka min avokado och vara lycklig liksom
men ICKE!!!
nä för när jag sitter där kryper en obehaglig känsla över mig..ren helt ny känsla som jag inte alls känner igen och som om jag ska vara helt ärlig skrämmer mig lika mycket som min nya hyresvärd ungefär...
Det är stökigt runt omkring mig!!!
inte jätte stökigt, Inte Emmas ronneby lägenhet och verkligen inte Emmas kallinge lägenhets stökigt
men lite handdukar hängandes sen morgon duschen och oundanplockat glas och sååå
och jag som brukar kunna sparka mig fram genom  kläd högar stora som berg och slita loss glas som klibbat fast i bordet efter 3 månader och sånt får plötsligt panik...

sån där "Jessika Nilsson panik" eller nösta ännu värre och snudd på "mormor panik" vilket innebär borstning av mattfransarna liksom...
Så jag går snällt upp och tar hand om stöket trots att jag inte orkar och trots att det bär emot..

Mmmm..allergin sprider sig ända in i huvudet nu..
Skräck...


men för att lätta upp denna hemska upptäckt så skickar jag in nån liten bild från helgens Kräftskiva=)



Min hjälte<3


Kommentarer

Postat av: Jessika

hahahah du HAR verkligen fått nån form av allergi hjärtat, va ha hänt?? ;) Ja gillar din nya "städade" sida.. hehe

Snart kommer ja upp till dej... wiieee!!! Ska kolla om priserna ändrats nåt på tågen nu...



SAKNAR DEJ..... SOM FAN!!!!

2008-08-26 @ 21:41:22

Postat av: Sofie

hahaha på tiden att du blir lite ordningssam tycker ja ;)

2008-08-27 @ 06:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback