lörda*

2009-05-30 @ 10:40:35
idag är det job som gäller
och det ska bli såå kul
älskar verkligen mitt jobb,
på riktigt:D

Sara ska jobba med
så de lär bli massa snack inför kvällen
om vi hinner vill säga
vilket vi givetvis inte hoppas på
MÅNGA kunder;)

ikväll bli det nämligen ut
och jag ska ha sommarklänning
hur vädret än bli
så de så


kan ju inte ha nått annat än ballerina skorna nu ändå
för foten är ju så jäkla svullen fortfarande
men paps säger att jag MÅSTE gå på den nu
annars bli den aldrig bra;P


Kommentarer

Postat av: Linda

Haha, ja minns allt, tror ja =D men aldrig att ja lär mig att säga nej till tequila haha! Säkert därför ja mådde som en död igår!

2009-06-01 @ 20:19:48
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback