Lindexfest=)

2009-03-14 @ 14:13:26
Igår var det fredagen den trettonde
OCH Lindexfest
men jag lyckades låta bli och skada mig;D
grattis till mig typ

var hos Sara the one and only liksom
i hennes nya kanon fina lägenhet=)


vi 30- (ja Lisette få va me på ett hörn) kom lite tidigare
och drack lite öl och grogg;)



sen dropade resten in
och vi drack välkomstdrink


och sen var det exotisk planka på menyn
var helt otroligt gott men min mage gnällde som alltid=(
sara hade dessutom bakat jättegod
riktigt kladdig kladdkaka=)

sen var det massa prat och sen åkte 30+ skaran hem
och kvar var bara jag,Sara och Milla
(och de e ju inte så bara de;P)





och vad som hände sen
det talas inte högt om
 eller hur tjejer;)
hahaha;P

Kommentarer

Postat av: camilla

nää gud nej..det gör vi inte.=)

2009-03-15 @ 08:10:34
URL: http://mollysan.blogg.se/

Postat av: Lisette

Är sååå ledsen att jag inte kunde stanna!!! =(

2009-03-16 @ 11:40:46

Postat av: Anonym

vilken najs sida du har emma!det va kul hos sara hoppas det blir lindex fest snart igen, kram cina

2009-03-22 @ 16:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback