måndag

2009-03-30 @ 22:24:39
idag

har jag sett allmänt "luffig" ut haha
skönt och ba va sig själv för en stund hahaha
mamma bara skrek när hon såg mig innan;P


in till Karlskrona
och Subway med Hjärtat;)

sen lite data mys i soffan;)

sen var det Lindex VIP kväll
30 procent på allt;)
hade bjudit dit mamma och mormor med;)
fattig tudent som man är hade jag inte råd och handla massa skräp
men mineralpuder var ju ett måste
Jessi handlade mascara,en tröja och solglasögon;)
 
och som fattiga sambos
passade vi på att trycka i oss både cider
och salta pinnar,torkad banan och diverse godis haha;P


träffade mitt underbara mosterbarn också
hon låg och mös i vagnen


sen när vi kom hem
pratade sambo i telefonen
medans jag lagade mat
såå huslig såå;)

kock Emma;)


Kommentarer

Postat av: Linda

Göött me hamburgare, åt vi me igår =P

2009-03-31 @ 09:27:55
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Postat av: emma

sååå gott var de;)me friscobröd;)thhihi

2009-03-31 @ 14:43:42
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback