things*

2009-03-10 @ 21:30:20
på jobbet surfar jag ju runt hela tiden på massa inredningssaker
och ser hur mycket inredningssaker som helst
och jag som annars inte är överintresserad av det
har hittat massa saker jag VILL HA

ÄLSKAR verkligen den här hyllan
och hade jag haft ett STOORT badrum hade jag definitivt haft
minst en sån i det
men nu har jag ju inte då såå=(
kommer från ELLOS

och eftersom jag sitter i Mairos lokaler
så springer jag ju i affären fram och tillbax hela tiden
och gör givetvis mitt yttersta för att INTE titta på sakerna
för jag har verkligen iNTE råd
men igår hittade jag nått jag gillade massa

supersöta skolådor från Lisbeth Dahl
priset behöver vi ju inte tala högt om
men tänk om alla mina skor
fick bo i varsin sån liten ask..


Kommentarer

Postat av: Jessika

veeerkligen skiitsnygga hyllor... ;)

2009-03-11 @ 01:32:25
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback