monday morning

2009-03-30 @ 12:00:40
sen jag blev lugn och lyckligare
har jag tappat i princip hälften av mina läsare
det är intressant

idag ska jag resa mig upp från sängen
och försöka lista ut vad klockan är
för det är hemskt förvirrande de här med vridningar hit och dit
och natten var så väldigt konstig med polisbilar
och polishundar och konstigt folk
att vem som helst hade blitt yr
fixa till mig lite hastigt
inga dramatiska förändringar
två tofsar och en mössa hade jag tänkt
och sen blir det till att åka till Pressbyrån och ta ut mina 136 kronor
som elbolaget så givmilt gett tillbax
fattig jäkla student som man är
så att jag och Hjärtat kan avnjuta en underbar brunch på Subway!!


(snodd från Jessis blogg)


Kommentarer

Postat av: Crawfoord

Sv: Jag med, bojkottar vintern totalt :S

2009-03-30 @ 15:26:55
URL: http://www.metrobloggen.se/osc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback