måndaaada*

2009-03-16 @ 18:40:28
Idag
har jag först vaknat och trott att jag försovit mig
mobilen hade dött och alarmet hade inte satt igång=(
men det var lugnt hade bara gått några minuter

in i PGB och iväg mot Mimou
var nervig fast bara lite lagom
var mer nervös igår
idag var jag mest bara säker på att det skulle gå åt helvetet=(

men det gjorde det inte
de var nöjda och glada
och ville ha kvar mig..weeeee
så jag stannar på Mimou liiite till;)



sen åkte jag hem och skulle jobba
och då pajar datasladden
ska leka lite teknisk och pillar och donar
och plötsligt bara slår det gnistor och sprakar
blir skitrrädd och bara kastar allt
ringer pappa ringer lillebror
och INGEN svara
mitt i denna krissituaion liksom;(

blev Karlskrona med mams och momo istället
och min underbara pappa handlade en ny sladd till mig
vet ni vad den kostar???
nästan 1000 spänn!!!:O
de får du ju en begagnad data för för tusan;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback