gammalt o nytt*

2009-06-25 @ 00:14:20
jag har varit singel i 2 och ett halvt år

jag kommer inte på någon av mina tjejkompisar som har vart det
inte någon av mina killkompisar heller..mer än Johan då
men så är han min själsfrände-my soulmate..

det är dock inte lätt
varken att leva själv eller med någon
man är ju så van
och jag vet inte vad jag letar efter egentligen
om man utvärderar de grabbar jag dejtat det senaste åren
har de varit så hemskt olika
och det har gett mig så olika saker

vi har han jag alltid kommer tillbaks till min utvalda
han som står för trygghet och osäkerhet samtidigt
han jag fortfarande ringer när det är jobbigt
'och som jag alltid kommer att älska på nått sätt
jag saknar hans puss på pannan
och hans sätt att visa upp för hela världen att jag e hans

vi har Mr Big
han har funnits med i alla år
mer eller mindre seriös
men aldrig på riktigt
han kommer nog alltid hoppa lite in och ut som han vill ur mitt liv
jag saknar hans manlighet
och självsäkerhet i en liten pojks sinne

vi har flummaren
han som vill bygga en hydda på stranden och plocka apelsiner
han som anser att livet är såå mycket enklare
än vad jag gör det till
jag saknar hans livsyn
och kloka/tokiga filosofier
och hans sätt att få mig att tro att ALLT ÄR MÖJLIGT

vi har prinsen
min lilla besatthet
mitt lilla vad
som blev såå mycket mer än såå
jag saknar våra nätter i bilen
pratade tills det var ljust
om allt och inget

vi har brandmannen
det var år sen nu men ändå
ändå sitter han kvar i mig på nått sätt
för att han var äldre manligare och mogen
för att han var vacker;)
jag saknar hans mod och känsla
och hans sätt att få mig att stå på mig när jag var liten och osäker

vi har trashern
han som ständigt påpekade hur olika vi var
att jag inte passade in
och som jag ÄNDÅ var så jäkla glad i;P
jag saknar hans sprallighet
och äventyrslust

en blandning av alla dessa saknas kanske;)
något förslag???

så har vi rollerblades killen
och här har vi det svåra
för jag kan inte sätt fingert på det
jag kan inte trycka på nån knapp egentligen
det är liksom allt
helheten
kanske saknar jag helheten med honom..
inget och reta sig på
inga brister
om jag för första gången på måånga år var kär?
på riktigt?
döm själv..

tack min utvalda för Swing life away
tack MrBig för smöriga ballader mitt i natten 
tack flummaren för Milow
tack prinsen för mad world
tack brandmannen för white flag
tack trashern för fronda haha
tack rollerbladeskillen för Robbie

och det är dags att släppa hatet
tack R för Brett Dennan

och med det här är det nya tag som gäller
nya människor

nya förutsättningar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback