Sweden lördag*

2009-06-07 @ 20:07:41
Lördan började dåligt
men blev den bästa EVER typ:D:D:D

Vädret var KANON
det blev bara bätre och bättre
dock var det lite blåsigt just på vår camping
men jag spenderade mest tid på en annan;)

Daniel kom och hämtade Jessi
så hon åkte tyvärr hem
men jag stannade med gänget såklart:D



Majs och Magnus kom en runda
och deras kompis bil hade batteridött
¨så de behövde mina startkablar
så jag hängde på och hjälpte till med det
och sen var vi uppe på festivalområdet
och käkade och Mia handlade en tröja;)

sen ringde Jonas och sa att han ville träffas
så jag mötte upp honom och vi stack bort till deras camping
shiit vilket röj
först hämtade vi vårt färdmedel haha

de har byggt om stereon till typ en moppe haha
så vi åkte på den från ena campingen till den andra;)




den campingen hade riktiga spoltoaletter
och handfat och allt så jag var helt lyrisk haha

sen stack jag tillbaks till oss
för att möta upp ♥Jennifer och Alex♥


och liite mer fest såklart;)

och så genom ett mirakel typ
fick jag ett armband runt min hand
och kunde följa med gänget in
LYCKA!!!!


så jag hängde på in
UNDERBART
 

väl inne bjöd Meg mig på romantisk middag-
hamburgare i bröd haha
och sen öltältet och snegla på Europe:D

sen bort te Festivalscenen för att spana in
Heaven & Hell=D





Tack för världens underbaraste kväll;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback