bjuder på mig själv;P

2009-07-20 @ 22:35:34
eftersom jag inte kan lägga in några bilder
och eftersom jag suttit och kollat på liite kort
tänker jag bjuda på liite bilder
som ALDRIG borde tagits
och som det är ett under
att jag ens fastnat på  liksom:S

hmm det där med gapet:S


den där kvällen i Hässleholm kan man verkligen fråga sig
vad jag försökte utöva för nån dans på Kingan;P


oki..

Älgen dårå;P

den storögda;P

men den här slår nog allt
faan va ja skrattade nä jag såg den
de var den som utlöste hela det här;P
hahaha
vad ända in i nordens gör jag liksom;D

så där har ni det
jag bjuder lite på mig
och tar död på myten om att alla mina bilder är pose bilder
hahaha;P

Kommentarer

Postat av: Linda

Hahaha ja gillar me sista bilden haha! Go Emma! Haha!

2009-07-21 @ 10:55:19
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback