vardagslycka bla..

2009-01-16 @ 02:03:48
tjaa då var det bara att lägga böckerna åt sidan
och hoppas på det bästa..
kan ändå inte få mer än godkänt
och det är fan inte lätt det
och guu va ni måste va trötta på
mitt eviga skoltjat
men det är ju så när man har tenta
det genomsyrar allt




imorgon väntar ju belöning i vart fall
och det känns faktiskt peppande
det är jobbigt och packa bara;P
man vet aldrig vad man känner för när man väl är iväg ju
lever i en kappsäck
och har inte tvättat på gud vet när
kanske skulle passa på när man är hemma
tur man har kläder så de både räcker o bli över..


idag hittade jag till min stora förvåning
ett par svarta byxor som jag inte visste att jag hade
och de var dessutom LAGOM
jättelagom så det inte ens blev en liiten valk nånstans
kan tom ha en lång tröja över
skiiiitbra juh=D

vardagslycka liksom

nää nu ska jag kolla på lite Svensson,Svensson
innan jag gör ett tappert försök till att sova
ska ju snart upp igen=(


(sååå trött i morse)


Kommentarer

Postat av: Jessika

LYCKA TILL i mon hjärtat!! :) o sooov nuuu såå du orkar me morgondagen såå hjärnan kan jobba!!! :P

2009-01-16 @ 02:15:43
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

jo tack jag somnade vid halv 5 som vanligt;P men tentan gick ok=)jag TROR definitivt att jag få ett g;P

2009-01-16 @ 09:44:49
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Postat av: Emma

jo tack jag somnade vid halv 5 som vanligt;P men tentan gick ok=)jag TROR definitivt att jag få ett g;P

2009-01-16 @ 09:45:16
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback