kna med <3

2009-01-28 @ 22:09:37
idag har jag vart tröttare än nånsin på morgonen=(
steg upp sent


friade till Hjärtat om att vi skulle åka till Karlskrona
och hon var med på noterna som vanligt
har ju en hel del födelsedagar nästa vecka och på fredag nu
men det blev inte mycket köpt till andra som vanligt;P
få åka ut till A6 imån eller nått
handlade i vart fall till Millis liite

  
jessi provade skor
festivalskor haha

hon handlade liite festivalsaker och springarunttrosor hihi



jag handlade bla VÄRLDENS finaste mysdress
Julie har klagat på mina favvo mysbyxor
så nu blev det en helt ny dress
hade ändå tänkt beställa den i katalogen men nu kunde jag ju prova
och tur var det för jag behövde faktiskt ha MINDRE storlek än jag gissat på hihi


sen käkade vi på
tadaa*
Subway såklart=D


ska sova nu för är
heeelt slut efter resan upp
är ju i Nässjö igen
trött på de här färandet
fram och tebax fram och tebax=((


Kommentarer

Postat av: Jessika

hahahah festivalskor o springarunttrosor e ju sååååå mycke lycka!!!!!!!!!!!!! ;)

2009-01-28 @ 22:36:35
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback