en helt vanlig fredag;)

2009-01-03 @ 13:11:43
fredags kvällen blev helt crazy
som vanligt
när Fröken Nilsson och Gunzel är inblandade
men lets face it
vi har de roligaste festerna
hahaha;)


(Gunzel bara ÄLSKAR o va me på kort..NOT)

blev sena dit men det gjorde ju inget
för vi blev ännu senare hem;P

  
satt hos Jess och tog ett glas vin innan
vi skulle ju bara ta det lite lugnt
dricka nån öl lr två
och sen gå ner på Jekyll
som vanligt haha


På väg till Gunzel
med vinet i högsta hugg;))

väl framme hittade Jessi som vanligt
500 saker som var intressanta och som
hon måste posa med;P

  


  

sen letade de fram bössan
vilket gjorde mig hemskt nervös resten av kvällen
eftersom det var sååå roligt och skjuta på mig
hmmmm..

  



sen blev det Våghals
vårt favorit spel;))

 


Jess med sitt jäkla plåster
och Gunzel med sina valross tussar haha

   
   
sen spårade det bara ut som vanligt
har bara videobevis på det=))

var dock nere och hämtade pizza till mig

Jess och pizzagubben
hahaha;P

Kommentarer

Postat av: Linda

Haha de va väl de ja visste! =) Undrade hur Gunzel fått tag på mitt nya nr! =)

2009-01-03 @ 21:16:36
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Postat av: Jisses

vilka patetiska bilder

2009-01-04 @ 08:33:02

Postat av: Jessika

Heeeelt underbara bilder... :P

helt underbar kväll.. :)

2009-01-04 @ 14:49:46
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

JISSES va folk som inte vågar stå för det har åsikter nu för tiden=P vill ni inte se mina bilder så är min blogg knappast rätt ställe och hänga på;)

2009-01-05 @ 01:02:53
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback