milla 25=)

2009-01-31 @ 00:35:57
först skola idag=)
helt oki dag faktiskt=D
 
min frukost;)                                                  Idas frukost hahaha

Sandra i min klass påstår att
runt där jag sitter ser det ut som
att det är en fyraåring som sitter haha
döm själva;)


sen ilade jag hem
för jag skulle på 25 års kalas hos Milliz=))



Anna var där med nybakade Casper
en sån liiten skönhet juh;)



och så gosade jag med min underbara mosterbarn
I just LOVE her<3


mosterbebis somnade i mitt knä så hon fick byta om till pyjamas;)


liiten bebis och liite större bebis;)


min blogg har blivit en riktig liiten bebis blogg juh haha
liiite bebissugen lr;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback