OMG!!!

2009-01-13 @ 21:51:34
Låt mig presentera IDA min nya idol, guru och number one liksom


medans jag sov bort min måndag ägnade sig Ida åt
lite mer civiliserade saker som GULDBAGGEGALAN!!!
japp Ida minglade lyckligt runt där
och på uppdrag från MOI
skulle hon leta upp min love number one
Henrik Lundström
och som den förtrollande lilla varelse hon är
gjorde hon det och var vänligt nog
att knäppa en bild och skicka

avundsjukan vet inte sina gränser
och blev inte desstu mindre när varelsen erkänner att
hon, henke gustaf skarsgård(min andre kärlek) och nån för henne okänd ung skådis
stått och hängt i baren och henke har skojat med henne
och försökt ge henne 4 spänn
och spelat hockey med de och försökt sno hennes femtiolapp
alltså henke få sno min femtio lapp anytime liksom

nu är jag typ som värsta fjortisen jag vet
(detta e såå mycke värre än Danny incidenten)
men det är ju Henke vi snackar om=D




me love<3
hjärtat kommer typ aldrig sluta slå efter det här;P

14 forever liksom;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback