leker

2009-01-23 @ 00:58:38
Allvarligt alltså
förra sommaren lekte jag och Hjärtat rövare runt om i Sverige
på en roadtrip(många) som vi kallade Leksommar
ALLT skulle utforskars och göras och ses
för snart skulle det vara höst
och då skulle jag bli stor





japp, för jag skulle flytta ifrån min stad
och min lägenhet
och allra främst mina bekymmer
jag skulle bli vuxen och omfamna allvaret
skaffa en utbildning eventuellt en karl
Emma skulle bli stor

jag flyttade in i min lägenhet med orden
-Om plugget inte funkar få ja fan hitta mig ett jobb här
för nu är jag trött på att  flytta hela tiden!!



så började skolan
och allt var nytt och läskigt
och jag HATADE det..

och nu sitter jag här
och mitt liv är mer ovuxet än vad det någonsin varit
jag tar mindre ansvar än vad jag nånsin gjort
jag skiter i allt



skolan är mer illa skött än min gymnasietid då jag först lärde mig skolka
mitt kärleksliv är ett havererat kaos och virrvarr av känslor i storm
mitt festande har minskat med en dag men den dagen är desstu mer viktig då jag får till snudd på abstinens om det inte händer någonting riktigt roligt
för jag lever ju på helgen som varit första halvan av veckan
för att andra halva leva för att det kommer en ny helg



min familj och vänner är tre timmar bort vilket är hjärtskärande
och vägen till deär pga all denna SATANS snö
en lek med döden

fast det borde ju kvitta kan man tycka
för det är ju det jag gör
leker


Kommentarer

Postat av: Anonym

du glömmer mig, du har ju mig här gumman! :D

Nya tag på onsdag hjärtat! (: vila upp dig nu!!

MASSA KRAM

2009-01-23 @ 10:13:03
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Postat av: Jessika

Ja skulle me bli "vuxen"... hmmm du ser hu de gick... ja e yngre än nånsin.. :P Vi behöver en NY leksommar!!! sen sååå... ;)

2009-01-23 @ 18:00:32
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

jfer--nya tag på onsdag babe=))))



jessi--japp en leksommar till e ett MÅSTE<3

2009-01-23 @ 18:03:51
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback