Fika och tekaos

2009-01-22 @ 14:55:37
tjaa..

dåligt samvete för det mesta idag..dont ask

och för tillfället irriterad över att
folk som inte vågar stå för sina åsikter
trycker ner människor som redan mår dåligt
är det något form av sätt för att må bättre själv kan man ju undra
VIDRIGT!!



Igår var jag och fixade med min praktikplats
vet inte hur det gick än
men Lindex var okey med det 
och det är ju en fördel
nu få vi ba se vad andra stället svarar..
liite stressande för vet fan inte vad jag gör om de säger nej..
har ingen reservplan direkt



 sen fikade jag med Hjärtat,Linda och Samisen=)
vi var på Jekyll som vanligt
trots att det retar liiivet ur mig att de tagit bort
i princip ALLT jag äter från menyn=((
 

världens sötaste lille kille;)

världens sötaste lille kille lyckades dessutom
spilla ut en hel kopp te i knät på mamma Linda
han fick bara lite på foten men han blev såå rädd=(


sen gick jag och Jessi och solade
det var behövligt och måste upprepas oftare nuu
smörjde in mig med den där jäkla Pinacolada krämen
shit va varmt det blev
typ var helt kokt ju..



Kommentarer

Postat av: Jessika

Mmm att skriva en sån sak preciis när allt annat e jobbigt som de e... hoppas de fick personen på bättre humör iaf. såå den fick ut nåt av de.. :P



Hoppas de löser sej me praktiken... riiing såå fort du vet... :) Håller tummarna.. alla ja har... ;)

2009-01-22 @ 15:31:36
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Linda

Haha men emma! =) Tur man inte blev brännskadad! =)

2009-01-22 @ 18:46:03
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback